Byli jste s námi spokojeni? Podělte se s námi o vaše zkušenosti
Pokud chcete naočkovat, rádi to uděláme. Potřebujete antigenní test? Jsme tu pro vás. Vyšetření, porod, hospitalizace, operace? Pořád jsme tu. Prostě vám chceme pomáhat. A pokud se nám to podaří, rádi se to dozvíme. Jestli jste byli spokojeni s průběhem očkování, s vyšetřením, s péčí u nás, nebojte se s námi podělit o vaše pocity a zkušenosti. A samozřejmě od Vás rádi zjistíme i to, v čem bychom se mohli zlepšit. Děkujeme i za tyto důležité podněty. I jimi se budeme vážně zabývat. Těšíme se.
Ty prázdné řádky dole jsou teď vaše. Děkujeme :)
7. 3. 2022
Kateřina M.
Stříbro
Jste nejlepší :-)
Tým SN
Děkujeme! :-)
3. 1. 2022
Radka A.
Chotesov
Dobrej prosím Vás jsem moc ráda že jsem mohla být očkovaná ale chtěla jsem se zeptat jeslí je nake potvrzení na třetí já už mám všechni zasednou děkuji za vaši laskavost a ochotu
Tým SN
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. V systému jsme opravili kontaktní údaje, proto by teď certifikát měl přijít bez problémů na Vaši e-mailovou adresu.
3. 1. 2022
LC
Dobrý den, dnes jsem byla s dcerou na očkování. Děkuji za skvělou organizaci a přístup. Už na telefonické lince očkovacího centra byla paní velmi příjemná a přímo na místě byli všichni ochotní a milí. Moc děkujeme ????
Tým SN
Dobrý den,
těší nás Vaše pozitivní zkušenost s očkovacím týmem a děkujeme za pochvalu.
3. 1. 2022
Blanka M.
Stod
Moc děkuji všem lékařům a sestrickam za úžasnou a vsedavajici peci, váš přístup, ochotu a profesionalitu. Zachranili jste mi zivot při těžkém průběhu covidu a diky vám se vracím domů. Jste úžasní, opravdoví andělé❤️
Tým SN
Dobrý den,
moc děkujeme!
3. 1. 2022
Renata V.
Dobřany
Dobrý den, jezdím už pár let na kontrolní sono k Vám do Stodské nemocnice k panu primáři MUDr. Janu Bulkovi. Chtěla jsem vyseknout pochvalu, protože to je profesionál na svém místě:-). Vždy dobře naladěný, trpělivý, zkušený a lidský. Děkuji Válková
Tým SN
Dobrý den,
děkujeme za Vaši pochvalu, rádi ji pnu primáři vyřídíme.
Jako pracovnice pečovatelské služby jsem na očkování objednávala na 60 seniorů. Některé jsem na očkování osobně doprovázela. Musím vyslovit velký dík pracovníkům očkovacího centra za jejich vstřícný a odorný přístup. Vše perfektně zorganizované, všichni milí a ochotní. Doufám, že kromě našich slov díků je ocení i naše vláda mimořádnými odměnami. Moc bych jim to přála.
Musím poděkovat všem doktorům a sestřičkam na gynekologii: Za úžasnou péči, laskavý přístup, prostě úžasní lidé. Takhle kdyby to fungovalo v jiných nemocnicích jako tady. Moc vám všem děkuji za podporu, ♥️ péči která byla obrovská, až jsem jsi myslela že nejsem v nemocnici ale na Wellness.,Dekuji Iveta S.
Vážený pane řediteli, chtěla bych moc pochválit péči a laskavý přístup lékařů a sester na gynekologickém oddělení, kde jsem byla hospitalizovaná v polovině dubna. Díky Vašim zaměstnancům jsem se zde cítila velmi dobře. Děkuji a s pozdravem Jana J.
Rád bych poděkoval celému pracovnímu týmu očkovacího týmu Nemocnice Stod. Oceňuji profesionální přístup lékařů, sester i administrativních pracovníků k očkovaným. Veškerý chod očkovacího centra běžel při vakcinaci obou dávek na jedničku. Oceňuji zejména lidský přístup personálu.
Vazeny pane doktore Tretjaku lezim u vas se zlomenym kotnikem a moc si vazim vaseho lidskeho pristupu a pochopeni, ktere me velmi potesilo a hodne psychicky pomohlo starate se myslim i nad ramec povinnosti velmi dekuji.
Dobrý den,rád bych touto cestou chtěl poděkovat a zároveň pochválit ohledně očkování proti COVID 19. Vše probíhalo velice rychle a bylo mi dopodrobna vysvětleno pro lepší pochopení. Personál byl milý a mohu jen doporučit toto očkovací centrum. Těším se na další návštěvu.
Zdravím, zaregistroval jsem se na očkování a obdržel termín očkování na 6.5. 2021 ve 12:45. Do KD Stod jsem se dostavil cca 10 min. před stanoveným časem a již z parkoviště jsem viděl frontu nejméně 25 lidí stojících před OC. Došel jsem dovnitř a ptal se policistů že jsem objednán na 12:45, bylo mi sděleno, že musím do fronty...? Tomu nerozumím, když objednáváte na určitou hodinu, tak předpokládám, že v tuto hodinu budu na řadě. Vzhledem k tomu, že jsem nemohl čekat, musel jsem odejít bez naočkování. Jsem velmi nespokojen! Žádám o sdělení jiného termínu, kdy bude ošetření provedeno v dohodnutém čase. Děkuji